Summa Summarum.

Jag vill ju inte vara sämre än de andra bloggarna som har redan har gjort Listan.

1. Gjorde du något du aldrig har gjort förut?
For starters: jag har aldrig gjort en ansiktsbehandling på nån annan tidigare. Osv osv...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag brukar aldrig avge nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp! Johan och Simone fick lilla Otto.
4. Vilka länder besökte du? Exotiska Estland.
5. Är det något du saknat i år som du vill ha år 2010? PENGAR!! Och med pengar kommer resor till New York och Sydney... det saknar jag.
6. Vad var din största framgång 2009? Att jag började plugga? Det känns som att det är det enda jag har sysslat med i år!
7. Största misstaget? Kommer inte på nåt, men det gör säkert du? :)
8. Har du varit sjuk eller skadat dig? Min *** har åkt på lite missöden. En knytnäve i ansiktet också. Annars - nej!
9. Bästa köpet? Roliga utekvällar, restaurangmiddagar, Tallinnresan och andra nöjen är alltid bra investerade pengar! :) Hade det varit bra fart på min pulka hade jag sagt den också.
10. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och alkohol och hudvård... gud, så tragiskt.
11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
* MGMT - Time to pretend
* Lady of the Sunshine - Big Jet Plane
* Black Eyed Peas - I Gotta Feelin'
* Cidinho & Doca - Rap Das Armas
* Jay Sean - Down
* Kid Cudi - Day 'N' Night
12. Blev du kär i år? Det fina med kärleken är att man blir kär om och om igen, så ja - massor!
13. Favoritprogram på TV? The Hills. Allt på MTV egentligen. Sopranos. 2 ½ Men.
14. Bästa boken du läst i år? Den enda bok jag har läst som inte är en skolbok är Två nötcreme och en moviebox och den var lite av en besvikelse... så jag säger Idrottarens massagebok av Thomas Lindholm bara för att Thomas själv är så himla skön!
15. Största musikaliska upptäckten? Angus Stone.



16. Vad gjorde du på din födelsedag i år? Först hade jag en tillställning med släkten och tjejkompisarna, sen åkte vi in till stan och fortsatte kvällen. Perfekt kväll.
17. Vad fick dig att må bra? Att hänga med de som ligger mej varmt om hjärtat är det som får mej att må allra bäst. Varje år!
18. De bästa nya människorna du träffade? Aww, jag har träffat så många nya underbara människor det här året..!! Jag vill inte nämna namn, men ni som läser det här hoppas jag är vänner för livet!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0