And so this is X-mas...

God Jul, snyggingar!!

Jag hoppas att ni får en julafton fylld av en massa kärlek, nära & kära, skratt, sweet sweet food, julgodis tills ni får ont i magen... får ni sen även fina julklappar är det bara en bonus!

N fick ett Nintendo Wii av oss i julklapp, så nu pusslas det ihop för fulla muggar och sen ska det spelas tills tummarna blöder! Nej just det, man använder kanske inte tummarna på Wii? Hrm.
Well, you get the picture.

Igår hade jag N för mej själv hela dagen. Hon berättade att hon inte har åkt pulka på hela vintern. Då såg jag min chans - vi har ju en pulkadejt i Hammarbybacken inbokad i mellandagarna - så jag tog med mej N till centrum och bjuckade på en pulka. Självklart med baktanken att jag har en säkrad inför dejten.
Vi mötte upp min syster och Sonny, som införskaffades ett tefat att åka på och vi begav oss för att åka lite.
Sonnys pappa Erik slöt upp och nu var vi fem som sökte Äventyret. Det började med en vanlig backe, varken för liten eller för stor.
Det här eskalerade lite med tiden. Backen var helt plötsligt liten och tråkig, så vi åkte till Dödskallebacken. (Konstigt det där, alla områden har en "mördarbacken" eller "dödskallebacken".) På vägen dit svängde vi förbi hos syrran och hämtade Sonnys snowracer också, när vi ändå höll på. Och väl framme i backen hittade någon en babypulka som självklart vigdes in som extra attiralj i vår utveckling mot det perfekta åket.
Alla varianter som tänkas kunde provades. Och man vet att man har haft kul när man kommer hem och alla kläder är alldeles dyngsura... :)





... God Jul! ♥






Kommentarer
Postat av: Frida.

Hahahahahah jag älskar det avsnittet!!

God jul!

2009-12-24 @ 10:36:53
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Emmah

Jag vet, jag önskar att jag kom upp i hans fart bara..! ;)



God jul vännen!

2009-12-25 @ 20:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0