Barret = check!

Har man inte världens bästa hårfrisörska om man kommer hem vid 00?
Det kallar jag service!

(Här var det meningen att jag skulle ha haft en bild på Edward Scissorhands, för jag tycker att min frisörska påminner om honom, samma snits med saxen vet ni.)

Resultatet kommer snart.

Såg nu att det tog mej över 1 månad att styra upp en klipptid, och när tanken väcktes till liv var det redan långt gånget. Min hårsituation alltså.
Nu ska hon höra av sej till mej när hon tycker att det är dags för mej att komma tillbaka. Sms! Hur bra är det inte!?

Vad kul det är med lite snö förresten! Jag pulsade hem, snön gick upp till knäna! Lycka! Jag passade på att leka lite Barna från Frostmofjället, det var liksom inga andra fotspår förutom mina.

Gonatt, små knattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0