Livet är kort.



Förutom en massa jobb har den här sköna lördagen gett mej en massa utrymme att tänka. Jag tänker på de nära och kära som inte mår så bra just nu, jag tänker visserligen på er varje dag. Och jag vet att allt kommer att gå bra.

P hade laddat för att se sin favoritfilm Dum & Dummare, men det är verkligen inte min humor. Jag satt med tills jag inte stod ut längre + lite till för den goda stämningens skull. Sen smög jag ut hit till min jobbhörna och började rita lite på photoshop. The outcome was this. Texten kan tyckas vara trött och utnött, men sanningen går aldrig att rubba. Fånga dagen, livet är kort. Sant, eller hur?

Brevis, det känner vi ju till. Korta stortåsträckaren och allt det där, piece of cake!

Dags att smyga tillbaka till soffan och upprätthålla ställningarna. Imorgon ska jag återuppleva gamla minnen på Luciakonserten i Globen med min kära E. Det är första gången vi är där som åskådare och inte små tärnor. Och förhoppningsvis får vi oss en rejäl dos med jul!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0