They won't see us waving from such great heights.

Försökte härda ut genom hela Idol-finalen, men så fort Cirkus Möller kommer är allt kört. Jag byter kanal på stört och sen somnar jag ifrån det viktiga, viktiga, viktiga. Erik är ju en självklar vinnare men efter att Tove åkte ut förra veckan kan vad som helst hända. Tables have turned.
Så när jag vaknade idag sprang jag till datorn som ett litet barn på julafton för att få reda på den korade vinnaren och självklart var det ju - ERIK.

Inte så att jag har följt Idol slaviskt, jag har sett nått avsnitt här och där och jag måste säga att jag inte har haft någon riktig favorit i år. De som har sjungit bra har jag inte gillat personligheten på och tvärtom. Men när det kommer till det här med att veta att Sveriges befolkning fortfarande inte har tappat omdömet helt så känns Idol rätt viktigt. Man kan säga att det är ett sätt att mäta om vi har alla hästar i hagen...

Eftersom Erik vann så är världen fortfarande ungefär som jag ser den. ;) Tacka Gud för det!
(Men Calle är en värdig tvåa.)




Jag älskar apan Alejandro! "Storevvi" - Stureby på spanska. Det är Olgas tränade öra som har snappat upp detta på t-banan. Nämnde jag att hon åker 19-linjen?

Idag kommer jag att spendera min tid framför datorn, jobb så klart. Så ring och skicka gärna sms och förgyll min datorhörna, sweet!
Här får ni en perfekt lördagslåt; The Postal Service - Such Great Heights.



They won't see us waving from such great heights
"Come down now", they'll say
But everything looks perfect from far away
"Come down now", but we'll stay


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

hahahahha ja dööööör!!! Vart hitta du det här?? och vad fan yrar apan om? klockrent emmah=)

2009-12-12 @ 20:29:37
Postat av: Emmah

This one's for you my love. ;) Det låter som precis som du! hahaha! Visst är han underbar?

2009-12-12 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0