Dan före dan före dopparedan...

Skönt att man kan underhålla iaf:

"Jisses vad jag skrattade när jag läste ditt blogginlägg. Jag är ledsen att säga det men din knytnäve i fejjan gjorde fan kvällen, förlåt :)"


Idag ska jag gno som en gnu här hemma, gör aldrig misstaget att skaffa en 4:a innan det väller barn ur alla rum - det är ett h-vete att städa..! H-vete, mina vänner. Så ni som känner att ni kanske bor i en liiite liten lägenhet; ni vet inte hur bra ni har det. ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis lite mys i soffan med glögg och pepparkakor i ett skinande rent hem.















Kommentarer
Postat av: Anni

Du kan alltid underhålla babe! Detta gav bara lite extra krydda, usch vad taskig jag är, SORRY! Puss :)

2009-12-28 @ 17:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0