Footy feet.



Jag överlevde julafton, thank God.
Det är lite av Tomten är far till alla barnen i min släkt ibland; kaos och total hysteri emellanåt. Men det hör väl till? :)

Helt plötsligt fick vi för oss att vi skulle ta fram min ena kusins tatueringsmaskin och gadda oss. På riktigt. Inga konstigheter! Han har tränat med nålen på grissvål som sig bör, på sitt ena ben (det är fullt av en massa symboler) och på några bekanta.
Jag har alltid pendlat mellan att verkligen vilja ha en schysst tatuering och jag-är-tjejen-som-aldrig-ska-skända-min-kropp-med-en-ful-tatuering. Men nu slog vi slag i saken. Jag och syrran gjorda likadana små hjärtan på foten. Sen kom min mamma, som visserligen redan har flera tatueringar, och gjorde ett större hjärta på ett annat ställe på foten. Sist men inte minst kom min supertuffa mormor och gjorde en tåring. Första och sista tatueringen, försäkrade hon!

Men jävlar i min låda vad obehagligt det var..! Eller okej, det gjorde lite ont! Jag är så klen! Jag höll andan och behövde hjälp till att komma ihåg att andas. Jag är en sån som antagligen skulle svimma om jag hade varit hos tatueraren...



Tre generationers fötter: mina, mormors och mammas.

Nu kan vi iaf konstatera att vi äntligen har kommit över på rätt sida av julen. Kalla mej Grinchen, men jag är uppriktigt lättad över detta konstaterande. Så, för att fira att vi slipper höra en enda jullåt till ska jag bjuda på några låtar som går varma hos mej just nu:

Hot hot heat - Goodnight Goodnight: ♪



Jack Peñate - Torn On The Platform: ♪



The Weepies - Gotta Have You: ♪





Kommentarer
Postat av: olga

hahah va söööt!! liknar MINNIE=) måste se tatueringen...för den va ju så stor hahah krm

2009-12-26 @ 20:54:20
Postat av: Emmah

Olga, din skäggetorpstomte... du ska få se en closeup av den. :)

2009-12-27 @ 12:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0