Gyllene citroner.



"När livet ger dej citroner - gör lemonad." Vi skrotar den meningen här och nu och lever efter detta istället.
Vem gillar inte att måla? Med guldfärg dessutom!

Jag gillar talesätt, så jag bjuder på ett till:
Alla helgon har ett förflutet och alla syndare har en framtid.

Hur fint är inte det? Jag tycker att de flesta förtjänar en andra chans. Punkt.

Har alla somnat nu..? :)


Jag har varit hemma idag. försökt titta på tv men som de flesta vet är det ju nästan bara Tv shop, svartvita matinéer, repriser på hemskt dåliga serier... Vi tar Våra bästa år som exempel. Det är världens kanske sämsta bildkvalitet; det ser ut som att hela serien utspelar sej som i en dimma, mer hårdsminkade tjejer får man leta efter, alla pratar rätt ut när de tänker (de ställer sej i ett hörn av rummet, blickar upp mot himlen och säger högt och tydligt: "Åh, undrar när Bo ska få veta att det var jag som förgiftade hans fästmö?" Efter det följer ett elakt hånflin). Det är helt enkelt ingen handling utan bara en massa skandaler och dramer som avlöser varandra. 
Eller, det är som ett regisserat Paradise Hotel!

Det är ett straff för oss som är hemma sjuka. Var inte sjuk, för bövelen, det har du ingenting för - liksom. Dessutom undrar jag varför vi betalar rätt mycket pengar varje månad för att ha en massa filmkanaler som ändå bara visar bra grejer 20% av dygnet. Kanske ska be dom att få betala 20% av priset också.

Jag fixade en ny mobil igår, så frukta icke! Jag fruktade nämligen i en dag... Den här mobilen har en jättebra kamera så nu kan jag förhoppningsvis bjucka på lite bättre bilder. Håll i hästarna så kommer det inom kort!

XO.

P.S. Kära läsare, jag skulle hälsa från P att det är han som har berättat för mej om "den glada och den ledsna vargen". Så att ni inte går runt och tror nåt annat! Vore ju förskräckligt. D.S.

Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

då får du tacka peter från mig...idag matade ja den glada vargen hehe=)

2009-12-03 @ 20:27:38
Postat av: tesssan

ansiktsburk ansiiktsbuurrk :D

2009-12-04 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0