Flisan.

Min finfina kusin Felicia fyller 23 år idag. Jag har varit där och ätit citronpaj och tittat på hennes nya jättemysiga lägenhet.
Ikväll ska hon ha fest. Och jag har kommit på mej själv med att alltid förvandlas till den där skenheliga äldre kusinen som med ett varnande finger säger att de ska ta det lugnt. Det är ju en dag imorgon också.
Jag har nog alltid sett mej själv som så mycket äldre trots att det bara är två år mellan oss...

Men jag tar tillbaka det. Eller jag lägger åtminstone till; partaja som att det är 1999!
Du är en stark tjej med skinn på näsan, sunt förnuft och jättestort hjärta och vi är alla så otroligt stolta över dej. ♥



Här använde jag henne till ett make up-uppdrag. Ni förstår ju varför, hon är så himla snygg!

Nu kallar vår turnering i Mario Kart på Wii. Jag är grym, kör omkull varenda liten svamp, spöke eller prinsessa som kommer i min väg. Det här är ju råkul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0