Hell to the No!

Jag kom precis på att det är mycket snack om fötter på min blogg.

Hmm. Är det en slump eller är det så att jag faktiskt är en fotfetischist..?

Vi hade nämligen högläsning ur Cosmopolitans sexastro i skolans reception en av alla dessa långtråkiga dagar. Hör och häpna; i sexsammanhang är min grej tydligen fötter. Gärna fotsex under vatten. Det här var helt nytt för mej, alla dessa år utan att jag har vetat om min egen absoluta erogena zon. Har tjejblaskan Cosmopolitan utfört experiment på mej under drogning och varför har de i så fall inte bara berättat för mej att det är fötterna jag ska fokusera på..?

Det här kanske har ett samband med att det har blivit mycket fotsnack i just min blogg. Detta måste sluta NU!


Kommentarer
Postat av: Sandris

hej kara sotnos! sitter i thailand med fyra singha i magen.. mmm mmm! Saknar dig! hoppas julen var super och att du fick massa klappar. :) ses snart igen. Pussar och kramar fran sandra

2009-12-28 @ 15:45:58
Postat av: Emmah

Sandris, gullo..! Jahapp, där dog min livsglädje. ;) Vill också sitta på stranden med fyra singha i magen! Hoppas ni tar vara på dagarna där nere ordentligt och har en grym semester! Vi ses snart, fika på italienaren? :) Puss o kram!

2009-12-28 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0