Jävla svin.

Olga och jag tog en spontanspruta igår, Sprutan med stort S. Need I say more?

Vi gick förbi Svea Vaccin och kände att; varför inte? Det var inte en dag för tidigt för min del.
"Doktorn" desinficerade ingenting, inga händer - ingen arm. Jag hoppas att han åtminstone hade mage att byta nål?! Det hela var över på en nanosekund. Efter att han injicerat sprutan satte han dit sitt smutsiga finger för att stoppa blodet under tiden han ryckte åt sej ett plåster.
Jag vet inte om det här bådar gott.

Jag har inte känt av nånting mer än att jag undvek att sova på vänster arm i natt eftersom det spände. Men under dagen har jag segnat till och jag har ont i hela kroppen. På väg hem från t-banan värkte t. om knäna och jag gick som att jag var hög som ett hus. Svajig och alldeles, alldeles underbar.

Detta gör såklart att jag missar en kväll jag har sett fram emot jättelänge. Julmys med godisfabrik! BUHHH!! :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0