Lager och underlag.



Har idag blivit sminkad med Jane Iredale's produkter av Skin concept's makeup-artist.
Jag blev tyvärr inte helt kär i underlaget, är trogen Bare minerals tills vidare.
De har däremot en ögonpenna jag bara måste ha!

Jag har ju varit på Dermalogicas skin bars på Åhléns City och NK i två dagar, men idag var jag tillbaka på kontoret. Har mest suttit på lagret och fixat med beställningar. Det är verkligen inget fel med det heller, om det bara inträffar ibland. Jag gillar sånt:

1. Vi får lyssna på hög musik.
2. Man slipper tänka. 
3. Man får lyssna på lagretkillarnas klyftiga sångtexter. "See your halo, halo, halo" blev istället "see your a-hole, a-hole, a-hole".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0