My safe word will be "whiffkey".







Har ni sett filmen Hot Rod? Jag hoppas inte, för då är ni in for a treat! :)

Idag har jag shoppat med min kära mamma. Hon har tjatat länge på att jag ska gå till Triumph för att få hjälp med att ta reda på min riktiga bh-storlek. Det är inte så att hon har tyckt att jag går runt med fel bh:ar (eller?) utan för att ingen kvinna riktigt vet vad de har för storlek innan de har varit där. På just Triumph.

Så vi gick dit. Expediten måttade, gav mej en bh och bad mej prova. Jo men tjena, tänkte jag och riktigt såg framför mej hur pinsamt det skulle bli när hon insåg hur fel ute hon var. Men jag gjorde som hon sa och provade den. Jag tyckte att den satt hårt som bara den, men hon sa att den satt perfekt. Att det är så en bh ska sitta. Skittajt.

Jag hade verkligen fel på både siffra och bokstav... Thank you Triumph!





Kommentarer
Postat av: Sandris

Gott nytt ar kara du!

2010-01-01 @ 11:51:21
Postat av: Sofia

Undrar om man skulle ta och besöka Triumph...?



Kan inte riktigt förstå hur man kan ha fel på både siffra och nummer, sitter inte bh:n ganska dåligt då? Alltså, jag kanske själv har fel, borde vekligen kolla upp det.

Skulle ha gissat att du har 65-70 c (utan att direkt ha spanat in dina boobs), vad trodde du själv att du hade? 75 B tror nog de flesta att de har. Kan du inte berätta?

2010-01-02 @ 22:03:19
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Kära Sofia... har du jobbat på Triumph i smyg?! Haha, faktiskt så är det 75 B jag har trott att jag har. Jag har även bh:ar som är i storlek 75 A. Men visst, det var 70 C! Nu fattar jag liksom inte varför jag ens har haft bh, de har ju inte gjort nån nytta alls. :D



Så du kanske inte alls behöver gå dit, du verkar ju ha stenkoll på dina bröststorlekar! ;)

KRAM!

2010-01-02 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0