Seg som en råtta.



Bilder från Avis-festen. Alltså födelsedagsfesten. På bilden längst ned
ser ni Nick Carter flankerad av två heta svenskor. Extra! Extra!


Helgen toksvischade förbi i vanlig ordning!
Festen i lördags var rolig, det är alltid lika skoj att träffa gamla bekanta man kanske inte träffar annat än på just... Avis. :)

Det är helt ofattbart vad jag är trött nu för tiden, idag har jag varit och sett ut som en zombie. Bättre skick har jag varit i, om man säger så. Jag måste lägga om mina levnadsvanor som har spårat ur totalt. Det är därför jag går till gymmet nu.

Apropå Kings of Leon.



Sonny låg i min famn och var på väg att somna när jag zappade runt på tv:n och fastnar på Sex on Fire som visades på MTV. När jag sedan kommer på mej själv med att det kanske inte är så schysst att välja just en musikkanal när han precis ska till att somna och byter kanal ber han mej att ändra tillbaka för att han vill se rockkillarna. Och så säger han:
- Mamma har sagt att de spelar för sin pappa.
Jag har nämligen berättat för syrran att de heter just Kings of Leon efter deras pappa - Leon.
Då blir moster stolt! Han är inte bara världens bästa unge, han har världens bästa musiksmak också.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0