Skev mobil.

Min mobil satte sin sista potatis idag. Jag tappade den i omklädningsrummet, det var ingen liten smäll utan fronten blev helt sned. Några småbitar struntade jag t. om i att pussla ihop, men annars är den som ny igen.
"Vad bra" trodde ni va, men ni trodde helt fel! Jag har väntat på att en tjyv ska sno den ur handen på mej (det har ju i princip hänt förut, utanför Daily's på den tid då Daily's fortfarande fanns), att en monstertruck ska köra över den, att ett plan ska krascha på den, att...

Men glöm för bövelen inte att ge mej SIM-kortet tillbaka först, jag vill ju såklart inte tappa bort kontakterna för då är jag körd! Jag kan nog inte ett enda telefonnummer i huvudet. Jo, numret till mamma och pappa - jag har ju haft samma nr sen jag föddes.

E har ett minne som inte är av denna värld; och då menar jag ett riktigt bra sådant. Hon kommer ihåg telefonnummer till folk hon typ har ringt en gång. I sjuan. Det bästa av allt är att hon har haft kvar samma telefonnummer genom alla år - vilket betyder att hennes telefonlista är en resa tillbaka i tiden till gamla vänner, ragg och förbipasserande! Tappa aldrig bort den, darling. Ibland kommer den ju till hands. :)




Kommentarer
Postat av: Anno

Hahaha, herregud! Dailys... Det hade jag helt glömt eller förträngt kanske är ett bättre ord :-)

CP-killen "Får jag låna din mobil"

Emmah: "Ge tillbaka mobilen"

CP-killen "VAAA... Jag har ingen mobil..."

Jäkla idioter! Kvällen slutade på 7/11 med din syster... Naiva och förstörda! Det var den kvällen :-)

2009-12-02 @ 09:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0