American mouth.


Det är så skönt med söndag. Så så så så skönt. Jag sov länge och vaknade ensam, visserligen. Men det är inte alltid fel! Jag har precis ätit frukost framför ett maraton av The City-avsnitt på MTV. Det är en perfekt start på en söndag...

Jag har redan sett avsnitten några gånger men den här gången var det extra roligt att titta. För jag kunde titta med glada ögon och inte ledsna, klump-i-magen-ögon; när P bjöd ut mej på middag igår avslöjade han att han ska bjuda mej på en resa till New York i maj!!

Min lycka är gjord.



XO.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, faaaan vad gôtt!!! Stooooor väska så jag får plats!! Riktigt avundsjuk där. Jätteroligt för dig, Emmah! Kram

2009-11-22 @ 15:05:13
Postat av: Anno

Nääää, du skämtar!!! Fy fasiken vad härligt! VILL OCKSÅ!!

2009-11-23 @ 13:15:15
Postat av: Emmah

Kom alla, KOMSI!!

2009-11-23 @ 19:12:54
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh vad härligt! JAG VILL OXÅ MED!!! :) Kramizar

2009-11-24 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0