Att andning kan vara så svårt.

Jag får många komplimanger för min fina skylt, på salongen alltså. Det är så himla gulligt tydligen. Jag undrar om de tror att jag går på gymnasiet?

På tisdagar är det yoga på salongen, en rätt snygg man i sina bästa år är inhyrd instruktör. Det var jag självklart tvungen att testa idag. Mina handledare skyndade hem för att slippa och kvar stod jag med dessa inbitna yogakvinnor. Andningen är ju speciell, det låter lite som att en sexorgie äger rum rent ut sagt. Den tanken försökte jag snabbt avfärda varje gång den smög sej på. Instruktören gick runt i rummet och petade lite, kände och varje gång han var hos mej slutade jag att andas. Det kändes lite förbjudet och märkligt att göra sexljud så nära inpå - särskilt när man sitter i nån cool Kama sutra-ställning med hela härligheten till förfogande. Då satte han ansiktet tätt intill och började andas ännu högre och långsammare för att få igång min yoga-andning. Ja, ni kan ju bara tänka er hur det såg ut!

Nu låter det kanske som att min erfarenhet inte var något vidare, men jorå! 1½ timme senare hade kroppens alla muskler fått jobba hårt och faktiskt så kände jag mej lite pömsig. Jag kommer tillbaks och andas nästa vecka. Ska bara öva lite.



Till middag idag åt jag nånting som jag skäms över.
Jag hatar nämligen kaviar och kan nästan tycka lite illa om folk som är sådär överdrivet förtjusta i det. Det är nåt fel på människor som gillar det, det är jag fullkomligt övertygad om!
Jag åt nånting som jag bara borde äta i garderoben. Jag blir faktiskt lite äcklad samtidigt som jag tycker att det är så gott! Har ni varit med om det förut..? Jag är fortfarande i nåt slags chock över de ambivalenta känslor det här födoämnet ger.
Jag tror inte jag vågar säga vad det är, då kanske ni ser på mej så som jag ser på dessa kaviärätande freaks. FREAKS! :)

Okej. Det var makrill i tomatsås på knäckebröd. Det är snuskgott!

X.





Kommentarer
Postat av: Anno

Wuuhuu, värsta sexy babe! Livsfarlig hudvårdsstuderande :) Jag har provat yoga en gång och vill inte göra om det, förmodlingen krävs det några gånger. Kanske ska ge det en chans till!

2009-11-11 @ 13:52:39
Postat av: Frida.

Haha Emma ser jag fel eller har du snott lite buxom till läpparna ;P

2009-11-11 @ 22:29:31
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Definitivt buxom!!! Annars är det reslylane (eller hur det stavas).



Dessutom har jag just blivit utnämnd till någon som det måste vara fel på. Ett freak. JAG ÄLSKAR KAVIAR!

2009-11-11 @ 22:46:11
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Haha, era buxomfreaks! (Sofia blev utnämnd till freak två gånger samma dag, ajaj!) Nej, det är bara gravitation mina vänner.



Jag måste skaffa mej ett buxom. Även om det var obehagligt.



Sofia, du är inget freak, jag tar tillbaka det!

2009-11-11 @ 23:24:19
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0