Attans, sen som vanligt.



Vad gör vinterdäcken uppe i min lägenhet mån tro? De ska ju sitta på bilen nu! Hallåå?!
Suck, då vet jag vad jag har att göra i helgen. Jippie.

A och jag var ju på bio igår, vi såg "500 days of Summer". Det var en deppig chickflick, jag vet inte om jag skulle rekommendera den... nje. Han, söta lillkillen från "10 orsaker att hata dig" (vem älskade inte den filmen när den kom?!), var med och jag kunde inte sluta störa mej på hur rynkig han var! :) Charmig arbetsskada, va?

Snart dags att gå till praktiken och titta på när folk plågas med Botox och Restylane, det ska bli riktigt kul att se!
Däremot blev jag ledsen i ögat när jag fick höra att Frida och Hannas praktikplats gick i stöpet... :/ hoppas verkligen allt löser sej för er! Stora kramar och kärlek, basgruppen!! ♥

X.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhhhh, basgruppen..........love love love

2009-11-06 @ 20:12:21
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0