Barret.



Mitt hår är inte i sitt esse just nu, det börjar bli dags att gå till underbara Yvonne och få det fixat!
Men så var det det här med färgen... jag vet inte om jag ska slinga liite ljusare eller gå liite mörkare, eller om jag ska stanna där jag är. Ooh, vilket i-landsproblem. Som att det inte skulle gå att fixa om jag valde fel... :)
Hjälp mej!

Jag har tokont i magen, jag undrar vad det är..?? :s
Den börjar väl säga ifrån nu när den har levt på bara pasta i 14 dagar, stackarn! Jag ska bli bättre, okej?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska jag säga? Allt klär en skönhet är ju klyschigt, men klockrent. Själv vill jag lägga mig under plastikkniven när jag ser dig. Blir förbannad på folk som bara är vrålsnygga så där av sig själva :-)

2009-11-05 @ 20:43:03
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Men gulledej! ;) Jag vet att du säger så bara för att vara snäll, men tack, det värmer! Det värmer särskilt mycket när det kommer från en så snygg donna som dej själv! ;D

2009-11-06 @ 00:11:51
Postat av: Sofia

Ja visst, bara för att vara snäll.....

2009-11-06 @ 20:11:44
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0