Bli frisk, M.


... och ibland är en cigarr så mycket mer än så.

Jag är laddad inför den här helgen, fredagar kommer alltid med lite pirr i magen.
Imorgon är det fredagen den 13:e. Jag är inte så skrockfull, men jag säger det ändå - var på er vakt! Freddie Krueger kanske kommer och tar just dej. Det vore ju lite ballt, ett litet skjortärmsess att dra fram på kalaset;
- Vet du vem som attackerade mej? Freddie!!
Jag hade blivit starstruck, tro mej.
Nä, skämt åsido. Man märker när det är dags att "tänka på refrängen", som alla vuxna sa när man var liten.

Vill passa på att skicka över en jättestor kram till Moomin baby som ligger hemma och är jättesjuk! :/ Krya på dej och ring om det är nåt...



Jag ska dricka ett stort glas Cola innan jag sover, längtar efter båda!!

Gonatt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0