Celebration.

Ikväll invigs P:s Ica Kvantum-butik! Jag hoppas att allt går vägen, stackarn har slitit som en gnu för det här och så har leveranserna varit sisådär och ibland hamnar man på sniskan med leverantörerna och det är det ena med det tredje.
Men jag känner på mej att det kommer att bli succé! :)



Jag, mamma, pappa, Sofie och Sonny ska dit och äta och dricka gott och framför allt skåda underverket... Det är mest pressfolk på plats, så vi lär väl vara dom enda som hugger åt oss lite varor till grymma kampanjpriser.
(Klart jag passar på att göra lite gratisreklam, ha ha!)

Så dagen till ära har jag haft en kort dag på praktiken. Jag var där, jag skyltade lite, jag drack lite kaffe, plockade, pratade med kunderna. En skön dag med andra ord. :)

Så vi ses väl på Ica Kvantum i Värtahamnen nån dag? Ja, jag vet att ni bor så himla nära allihop - men ändå. När ni åker Tallinn/Finlandsfärja nästa gång kanske ni smiter in och köper på er kondomer?? Snälla gör det, världen är inte redo för barn som är produkten av famligt kryssningssex. Jag är inte så säker på  att kryssningsfantaster ska fortplanta sej överhuvudtaget, inte efter att ha sett Färjan.

X.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Har faktiskt haft ett "färjebarn" på dagis en gång. Pappa okänd...

2009-11-18 @ 16:26:06
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Å, nu känner jag mej dum. Det barnet var säkert ett av de vackraste i världen! :)

2009-11-18 @ 18:34:48
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0