Danslektioner...

... ska jag ge till Lena Philipsson i julklapp.


Jag tyckte om den här låten när jag var liten. Det kan definitivt inte ha varit efter att ha sett den här hemska videon från Solstollarna. Jag blir lite rädd och samtidigt rödrosig av skam när jag ser den. Vad tycker ni? Den kan inte ens ha varit bra på 80-talet.

För mina sista korvören köpte jag en supergod sallad med salami och parmaskinka som jag precis har slängt i mej. Nu är jag redo för några timmars jobb framför datorn.

Jag jobbar ju extra med att skriva transcript på A:s jobb... När jag inte hämtar dvd-skivan på NORMs kontor får jag den hembudad till mej. A brukar alltid bifoga nån trevlig överraskning i kuvertet, smågodis är det oftast, men idag hade jag fått ett fint brev med några väl valda ord. Men det bästa med brevet var att det var en stor bild på en massa nakna, manliga rumpor. Tack A! Nu känns den här kvällen framför datorn genast några kilo lättare! :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men jag tror jag döööööör! Jag älskade också den låten!!! Och dansen tränade man ju in!

Grejen är att videon kanske var bra bara för att det var en video. MTV var nog få förunnat vid denna tidpunkt.



Och eftersom det är jag så måste jag komma dragandes med Lassie-klubben igen: Syrrans kusins pappa spelar trummor i Solstollarna. Så kusinen träffade Samantha Fox och alla andra megakändisar som var med avundsjuk! Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie...



Hur faan hamnade du på det där klippet!?

2009-11-18 @ 19:57:58
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Men jag lovar att ni gjorde dansen 1000 gånger bättre än Lena själv..!! När man slår upp Lena i en ordlista är där en bild på en robot.



Det är mycket b-kändisar som kommer från Värmland, det hör jag det... :) Men vad häftigt att träffa Samantha Fox och gänget, Solstollarna var ju the shit!



Jag fick lite Lena-abstinens, så jag sökte på låten. Den är fortfarande svängig!

2009-11-18 @ 20:42:26
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Anno

Herregud, sitter och skäms! Jisses! Men jävligt sjyssta kläder måste jag säga, gick man runt så där verkligen??



Kul att du uppskattade mitt brev! Min tanke var att det skulle bli lite roligare att skriva och se så rätt det blev, wiihoo!

2009-11-19 @ 09:18:49
Postat av: Sofia

Ja, fast nu är ju inte vi från Värmland...

De bor i Skåne och pratar så mycket dialekt så att jag säger "va" nio gånger i minuten.

2009-11-19 @ 16:33:47
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0