Det underlättar att vara nyfiken på livet.


Det var faktiskt en "blogg-mamma" (hon bloggar och är mamma till en av bloggvärldens främsta skribenter Egoina) som hade skrivit det här i nåt inlägg. Jag gjorde det till en fjantig bild för att jag tyckte att det var ett så härligt sätt att se på måndagen! Så ska jag börja tänka varje måndag.

Starting tomorrow.

Indianerna har ett synsätt jag försöker förmedla till Olga om och om igen:

"När man vaknar kan man välja att mata den glada vargen. Man kan också välja att mata den ledsna vargen. Det är bara du som väljer."

Okej, nu var det lätt omskrivet med mina egna ord. Men ni fattar poängen. Olga däremot envisas med att mata den trötta vargen... Han måste vara förjävla mätt, stackarn!

Puss och gonatt, kära kära kära ni.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha, ja Olgas varg är nog rätt trött, ha haaa!



Bra tanke med veckolådan där.

2009-11-09 @ 20:13:07
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0