Renen.

*



Åh, vad jag älskar Skogskyrkogården på Allhelgonahelgen! Det är nånting magiskt som händer där. ♥ Och självklart får man träffa de sina som olyckligtvis passerat till andra sidan. ♥ ♥ ♥

* Igår var vi ute på stan och firade Lill-S:s födelsedag. Det var hur trevligt som helst! Vi besökte en hel del ställen, och på varje ställe skulle vi ta en drink och ett järn. Det resulterade i att jag inte minns riktigt hur jag tog mej hem. Jag minns heller inte att jag stod och mådde mindre bra i badrummet inatt, det berättade P gladeligen idag. Det var ju skönt att det var smärtfritt iaf. :)
Varför berättar jag överhuvudtaget det här undrar ni nu. Jag undrar också. Men jag bjuder på den.

På Facebook har E skrivit till mej att "tack för igår! och vad fin du var i håret i sluttampen! "en glad ren" ;)" Jag förstod först ingenting. Tills jag tittade i min mobil och såg att den enda bilden jag tog igår var denna - på A i någonting som antagligen ska vara renbesläktat. Humor!
Ledsen Ankan, men it had to be done. :)

På N:s sista dag i Stockholm skulle vi leta efter Sveamössor, "alla har ju en sån". Det var helt omöjligt att få tag i en, har kollat i varenda liten butik på hela Söder. Mission impossible! Vi fick iaf en mysig promenad, jag älskar Söder. Där vill jag leva, där vill jag dö. Och var annars kan man hitta det här?! Älskart!



Imorgon är min första dag på praktiken, iiih! Så spännande! Wish me luck! :)

X.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh nej, badrumsillamåenden är sällan av godo. Kan resultera i mattvätt. Vare sig man minns eller ej.



Wish you luck!

2009-11-02 @ 21:51:31
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0