L'Chaim!



Alltså Glee... Vilken serie, vilken energi, vilken show!! Jag älskar musikaler, jag har stått på scen väldigt mycket under mina dagar så jag får rysningar ända ner till lilltån när jag hör sånt här.
Den här låten är en favorit sen innan, men Glee's version är verkligen inte dum! Lyssna och försök att inte slinka in på en av alla stämmor. I dare you to! :)

Idag ska jag på utflyttningsfest, that's right. Hon flyttar ut, och kom på att hon aldrig har haft en fest i lägenheten. Det är ju jättesmart, då kan man festa på bäst man vill utan att behöva springa runt och tänka "å nej, inte mitt nya golv!", "akta tapeten!", "sänk musiken!"

Apropå hög musik och grannar som klagar - min kompis E är omringad av kinkiga grannar och en natt när vi hade druckit alldeles för mycket vin fick vi för att lyssna på 1 låt. Inte 11, inte 111 - EN enda låt. Vi hann inte ens lyssna färdigt på hela låten innan ena grannen stod vid dörren och grät som ett litet barn... Människan hade väl kunnat vänta en låt och se om det skulle fortsätta eller om det bara var en låt vi bara var tvungna att höra 02 på natten?! För det var precis så det var. Jag minns inte vilken låt det var, det måste ha varit en förjävla bra en iaf...

Skål, skål! :)
(Olga: Jamas!)


Kommentarer
Postat av: Anno

Den är ju sååå bra!! Tur att den finns på Spotify också, såg förresten att Cissan hade 4 invites på sin i lördags, fråga vetja!

2009-11-16 @ 17:03:41
Postat av: Emmah

Hahahaha, Cissan!! Sicko :)

2009-11-16 @ 21:34:58
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0