Big sis'.

Det är flera som undrar hur min syster ser ut.



Så är vi lika eller inte? Det råder väldigt delade uppfattningar om det.
De allra flesta tycker inte att vi är så lika tills vi ler stort och våra ögon blir små glipor. :)
(När jag jobbade på förskola var det ett barn som undrade varför jag alltid blundar när jag skrattar!)

Jag vet att det knappt går att se nåt på bilden, men den där är ingen linslus så det var den enda bilden jag hade på henne framifrån... vad göra?

Vi är så otroligt olika till sättet men ändå finns det ingen jag skrattar så högt med som henne!
Med henne kan jag fortfarande; köra raggarrundor kl 02 på natten och tuta högt på alla stackare som råkar befinna sej på Säters torg - typ 2 st alltså, sova över på efterfester, råka köra förbi "nåns" snygging iklädd åtdragen luva och Hoffmaestro på högsta volym, busringa, åka barnkaruseller... Hon har fått, eller det kanske är JAG som har fått hennes humor och vice versa.

Men det är en sak jag önskar att hon hade fått från mej - mina cojones!!! Du har inte ballarna jag har, syrran! Ge mej numret så fixar jag! :)

X.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0