You give me fever.


Den här låten verkar bra att hoppa fallskärm till. Vill!!

Inatt vaknade jag minst 46 gånger av att jag var antingen sjukt varm eller sjukt kall. Den gemensamma nämnaren var att jag var dyngblöt av svett. Jag vet, jättemysigt. Det är lite otäckt att vara iskall och svettig, det känns liksom som att det går lite emot naturlagarna...

När jag vaknade var min temp istället nere på 35.9, så jag var snarare på väg att dö (?) av temperaturförlust än tvärtom. Men har man inte feber knallar man så klart iväg till skolan. Det var ju första dagen i Lilla Salongen och som jag har sett fram emot att träffa Sandra och Olga!
Under dagen kom den tillbaka. Den jävla febern. Men jag ska vinna!

Snart kommer P hem med sweet sweet beef. Med hjälp av den, fabulös-nyfunnen-själhelande-musik och soffliggande ska jag vara på benen imorrn. 

XO.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jamen, då får du ju lov att krya på dig, hjärtat!



Ge Sandra och Olga en kram från mig. S kan få två eftersom det var så längesen. Ni har väl inte glömt grejerna i mitt skåp?



Puss o kram

2009-11-30 @ 19:41:58
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Anno

Babe, tycker så synd om dig! Du lät inte helt ok i tel heller:-( men som sagt, till helgen, woho! Abstinens! Emmah, vi SKA hoppa fallskärm till den låten, okay? Pay pay! Love it!

2009-11-30 @ 21:47:50
Postat av: Emmah

Tack, nu har jag kryat på mej! :)

Klart vi ska hoppa fallskärm, det är steg 1. Steg 2 blir till att övertala piloten att spela låten. ;)

2009-12-01 @ 22:11:40
Postat av: Emmah

Tack, nu har jag kryat på mej! :)

Klart vi ska hoppa fallskärm, det är steg 1. Steg 2 blir till att övertala piloten att spela låten. ;)

2009-12-01 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0