Fed.

Finally i min jobbhörna igen! Det är bara att kavla upp armarna och börja köra igång...

Men jag ska bara... skriva ett blogginlägg först.


Efter jobbet susade jag (ja, jävlar vad fort pärlan körde idag!) iväg till träningen. E och jag har fasat lite för denna dag; dagen då vi tar tag i Body combaten igen!
Vi tränade det rätt flitigt förra året, sen hade vi ett smärre sommaruppehåll från sisådär april i år - då våra träningskort gick ut - och när vi började för några veckor sen tänkte vi att det är en bra idé att ta babysteg i början. Så vi har gymmat två gånger i veckan. Gym är jättebehändigt, man behöver ju inte göra ett knop mer än man känner är nog. 
Därför var det inte med glädje vi boxade oss igenom passet. E fick råkramp och jag var svimfärdig mer än en gång. Men nu är vi på väg och det känns så rätt. Jag tror vi är hemma! :)

 

Efter träningen susade jag inte lika fort hem till Olga som hade lagat en jättegod middag! TACK. :) Det borde bli standard efter träningen. ;) Jag satt och åt och tänkte på hur god kyckling hon hade fått till. Det var kyckling. Tills jag såg förpackningen: quorn. Hur kan jag ha missat denna delikatess? Kan det vara för att det är såna sjuka överpriser på vegmat? We don't know. 
Det vi vet är att jag ska köpa quorn när jag är rik som Olga.

XO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0