Gôtt.

Jag har haft den här slingan på huvudet hela helgen och den sitter som berget;

"Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-roma-ma!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance"...

Man tror ju (jag tror) att man kan tvinga bort låten genom att lyssna på den och så är det bra för hjärnan sedan. Mätt och belåten. Men nix pix! Inte den här hjärnan iaf!



Nu är det 2 veckor sen jag träffade tjejerna i klassen och jag saknar dom massor! Man är van vid att ha en hel drös tjejer omkring sej om dagarna, och nu är det jag och... ja, mina tre "kollegor" på salongen. :)
Inte för att det är något fel på dom, de är tvärtom hur gulliga som helst, men jag ser fram emot att träffa hela högen - på Norra brunn. Denna gång kanske det inte blir nåt fylleslag. Eller?
 
Av nån anledning är det bara de här två donnorna som har mött min skygga mobilkamera (jag bara måste ha en ny mobil med en bra kamera! Kom gärna med tips!) Min favorit är den på lilla S som är redo för frans- och brynfärg. Hur trygg ser hon inte ut?! Ingen färg i ögonen här inte!
Resten av basgruppen får ni se i ett annat inlägg, jag ska fixa finfina bilder. :)

Och Marie, det är den här låten jag alltid sjunger om dej i omklädningsrummet:
(Äntligen ska hon få ta del av underbarnen The Pinks)



X.







Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh Emmah, vad gullig du är med din låt:) Hoppas allt är bra med dig:) Saknar dig! kram kram MaRie

2009-11-17 @ 18:40:13
Postat av: Frida.

Åhh Emmah! Haha jag saknar er med! Ska bli jätte kul att ses nästa vecka :)

2009-11-17 @ 23:19:54
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det här inlägget hade jag missat! Jag kan maila lite snygga bilder från när ni var här!



Härlig låt!



Visst är mina "släktingar" charmiga :-) ? Robert som sjunger och hans lillebrorsa med den ädla uppgiften att spela tamburin är ju tremänningar med Micke... Jag mötte Lassie, jag mötte Lassie...

2009-11-18 @ 19:48:44
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Men vad roligt!! :) De är ju hur bra som helst. Sångaren ser ut som en riktig liten spjuver! Håller de överhuvudtaget på med musik fortfarande..?

Bra att du mötte Lassie tycker jag. :)

2009-11-18 @ 20:37:04
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0