Heaps good! ♪

Måndag hela veckan? No thanks. Så bra är sällan måndagar, men den har varit bra. :)

Idag har jag:

* Sovit ut.
* Utfört 2 pedikyrer.
* Gnott som en gnu på salongen.
* Lekt att salongen är min egen.
* Fått 200 kr på salongen, är ftf lite osäker på anledningen?
* Letat färsk lax som en galning. No where to be found.
* Köpt fryst lax som jag sedan tillagade. Det är faktiskt första gången det händer i vårt hem, P har nämligen matvägrat fisk förut.
* Införskaffat Ringblomssalva, jag köpte tydligen mitt eget argument att den är så "hiiimla bra för torra händer och fötter". Mina händer var torra, så vad göra?
* Välkomnat Sandra hem från Thailand! VÄLKOMMEN! :)
* Tvingat P att äta laxen. Det var iaf den bästa lax han nånsin har ätit, sa han och jag riktigt såg hur den åkte berg-och-dalbana i halsen på honom! :/
* Druckit en Sierra Nevada Pale Ale.
* Beställt filmkanaler så att vi kan titta på nåt kul på TV.

Nu är det dags för lite musikhistoria. Den första låten är Hoffmaestro - got to love it.



Låten kommer från underbara filmen Stockholm Boogie.
Killen i blått
är Han som är tillsammans med Veronica Maggio.
Och i bakgrunden står (iofs en hel hög panelhönor men jag syftar främst på -) två körtjejer. En av dom är Pauline...

... som gjorde den här låten jag kärade ner mej i i somras:



Pauline och leadsingern i Hoffmaestro sägs ha varit ett par. Vilket par sen..! Undrar om det är honom hon saknar?

X.


Kommentarer
Postat av: Frida.

Hahaha har du också lekt att salongen är din. Jag och Hanna har inte kunnat stoppa tankarna idag. Har nästan vart tvungen att nypa mig i armen för att inse att sanningen var en annan. Haha :)

2009-11-09 @ 21:57:30
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Emmah

Hahahaha, ni är för roliga! Jag vill också leka med er!

2009-11-09 @ 22:07:57
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men tänk när vi äntligen får leka igen allihopa!!!! Jag menar, hur kan man bara leva så mycket?? :-) Miss you, guys!

2009-11-10 @ 20:50:24
URL: http://prinsesstrio.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0