Hjärta och hjärna.


Utflyttningsfesten var trevlig med alldeles för mycket folk i en lägenhet som var - väldigt mysig - och ganska liten. Tur att hon ska byta upp sej nu när hon flyttar ihop med sin drömprins.
Efterfesten hölls med ett udda gäng. Det enda som erbjöds att dricka var Jägermeister. Vi spelade gitarr och sjöng och nånstans gick jag och blev medlem i en "grupp". Japp! Nu vet ni! Jag lovar att säga till när vi har vårt första gig. ;)
När jag kom hem var min ♥ på väg till jobbet, vi hann pussas lite innan han åkte. På tisdag är det invigning i affären och på onsdag öppnar dem. Jag ber till Gud att jag får se mer av honom efter det..!

Hej Hjärnkontoret,
jag har ett problem. Ibland måste jag steka falukorv efter att jag har piffat till mej, dvs. duschat håret och kroppen inför en fest eller så. Men då luktar man ju... korv. Hur ska jag göra för att slippa lukta falukorv på festen?
Hälsningar Emmah.

Hej Emmah,
Att sätta på sej en mössa innan man börjar steka kanske kan funka?
Hälsningar Hjärnkontoret.

Tack Hjärnkontoret!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men då måste jag ju bara... Lukten på den övriga nyduschade kroppen, då? Tack på förhand.



Freak-Fia

2009-11-15 @ 16:25:50
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Hej Freak-Fia,

Jag skulle nog rekommendera att ha en kroppsstrumpa i engångsmaterial över kläderna - eller istället för kläder - för att skydda partystassen.

/Hjärnkontoret

2009-11-15 @ 19:34:05
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Anno

Mössan är den perfekta lösningen, sen att man ser ut som ett c-freak är en annan femma :) som sagt, sånt får man inte skoja om, men kunde inte hålla mig.

Tack för att mitt sjyssta ass fick en liten ruta också, haha!

2009-11-16 @ 17:09:09
Postat av: Emmah

Jag tycker att det är för lite rumpor på min blogg jämfört med andras! Tacka dej! :)

2009-11-16 @ 19:40:22
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0