Knep & Knåp.

Idag när jag gymmade med E konstaterade vi att det snart är dags för årets julpyssel, en tradition vi invigde förra året. 
 började vi med att baka pepparkakor. Dricka lite vin till är ju trevligt. Åh roligt, baka baka baka, dricka lite vin. Dricka lite mer vin och sen ser pepparkakorna helt plötsligt ut som att det är stingsliga 14-åringar som har gått lös i bageriet. När vi kände oss nöjda med våra mästerverk fortsatte vi att dricka vin (ja, vi glömde självklart pepparkakorna i ugnen - något de aningens brända kanterna avslöjar om) och så var det "pysslandet" gjort för 2008.
Nu får ingen (!) ta en droppe vin innan vi har pysslat färdigt, vi ska kämpa likt Tomtens små nissar och när vi är klara med våra julklappar får den som vill hugga in på vinet. Inga undantag..!

Min dag har varit lite upp och ned, jag sov verkligen skiten ur min sovmorgon - 12 hela timmar lyckades jag sova... Det har typ aldrig hänt i mitt 25-åriga liv. Don't try this at home, kids. Jag menar det verkligen!

Imorgon ska jag och A (och kanske E, om hon inte ska hämta sängen då) på amerikansk date = middag och bio. Det ska bli såå mysigt!!

X's and O's


Kommentarer
Postat av: empa

eemmmaaahh!! vad är det där för kort!! ha ha ha där kom det jag fasade för! :D

2009-11-08 @ 14:30:18
Postat av: Emmah

Men bebi, hur heta är ni inte... jag vill visa hela världen mina snygga kompisar.

2009-11-08 @ 21:57:01
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/
Postat av: Anno

Jag blir horny bara jag ser bilderna, wow! haha! Och tack för den amerikanska daten, den var tipp topp, mc donalds och movie, mmm!!

2009-11-10 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0