Sista dagen.

Det var så himla trevligt med tjejerna igår! Tack! Norra brunn var om möjligt ännu bättre än sist. Hasse Brontén, som jag har tyckt aldrig borde ha bytt bort sitt jobb som polis, var faktiskt riktigt rolig. T. om Schyffert var rolig! Helt underbart.

Sofia skrev "Retro - näää" men det blev Retro - jooo. Tyvärr ingen Soran i sikte... det var snopet!
Vi hade jättetrevligt tills jag fick en shot. Gud vad snällt, drick upp den då din otacksamma jävel. Efter mycket om och men tog jag den. Det skulle jag givetvis aldrig ha gjort. En blandning av sambuca, tequila och Tabasco får en tydligen att tappa både rösten och humöret... Så med den i magen åkte jag hem och sov.


Olga och Jagger.


Den här haschtomten, JJ Whitehead, är faktiskt lite rolig. Det bästa är när han gör narr av svenska tjejer. Nu förstår jag varför vi kan verka dumma och lättfotade. ;) Vad tycker ni?



Idag är min sista dag på Salong Mor & Dotter, för den här gången. Det känns lite vemodigt! Kunden jag skulle ha haft 11.30 var tvungen att jobba, så jag fick lite tid morgna mej - väldigt värt. :)

X.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det blev visst Retro - jooo!! Tack själv för en dunderkväll! Bara att träffa alla gör kvällen lyckad. Fantastiskt! Undrar hur Jan Malmsjö mår idag. Ångest...?



Stor kram!

2009-11-26 @ 16:30:36
Postat av: olga constantopoulou

Hahahaha!!! Men Emmmahhhh tack för den!!! Vi liknar varandra lite ja o jagger;)Han e klockren! Ja hade aptrevlit igår o ser fram emot vår roadtrip till Karlstad när det nu blir=)

2009-11-26 @ 21:17:30
Postat av: Emmah

Jan Malmsjö är nog en karl som inte vet vad ångest är. Han är väl för dum och tur är väl det? ;) Det räcker med att vi har ångest ÅT honom...



Du och Jagger är slående lika. Du har inte riktigt lika mycket "fina linjer" på armarna, men annars..!

2009-11-28 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0