Söndag schmöndag.

Känner mej inte helt hundra idag, har blivit snorig och kroppen gör ont. Jag vill inte bli sjuk nu! Eller allra helst aldrig!

Idag har jag varit ute och kört en bil jag kanske ska köpa. Det var första gången jag körde en automat, det är ju farligt bekvämt! Och motorn var hur stark som helst, det är som upplagt för biltjyvskörning.
Det är dock lite 18-årig pojke över den, den är nedsänkt och chippad och har hur många finesser som helst inuti. Ha ha!  
Jag ska tänka igenom saken ordentligt.



Zink var förresten grymt bra, jag rekommenderar stället varmt! Det var en skön stämning (förvånande avslappnad för att vara Stureplan), väldigt glad och trevlig personal och framför allt supergod mat. Jag åt kalvrygg och P åt pata negra-filé. Till förrätt blev det en massa kallskuren pata negra med mozzarella och kronärtskockshjärtan.
Vi var i mat-himlen.

Nu - sova!

X.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0