Sova lite kanske.



Så här jobbar vi när vi tittar på film. P sover och jag leker.

"Vi" såg precis en skitdålig film, jag verkligen ber er att hålla er borta från den - Extreme Movie. Jag hyrde den för att Michael Cera är med, han är så underbart rolig så hälften vore nog! Hittills har han bara varit med i sevärda filmer, men den här filmen är fan en kalkonrulle.
Hade Filip & Fredrik varit här hade jag sagt att den fick Anus. Av Bra eller anus alltså.

Imorgon har jag en otroligt efterlängtad, skitlång sovmorgon och herregud vad jag ska sova skiten ur den!
På salongen ska jag göra en 1/1-vaxning, se på när man lagar en glasfibernagel och... ja, lite annat smått och gott skulle jag tro! Vad ska ni göra??

Och undrar vad Sandra gör i Partajland... tänker på dej!

X.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Åh, vilken mysig bild, I like!! Imorgon blir det myskväll, bio, popcorn och läsk! Är du laddad? Jag är!

2009-11-04 @ 22:10:17
Postat av: Emmah

Jag är tokladdad, love! :)

2009-11-05 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0