Even if the sky is falling down.




Mamma är för härlig. Jag vet inte om ni har sett hennes kommentar till Skinny Love, att hon satt och lyssnade på låten och rätt var det var såg hon ett ansikte på bilden. Var ju självklart tvungen att testa själv, men inte såg jag nåt ansikte. Jag försökte hur länge som helst.
Antingen så är det min kära mors fantasi eller  min uteblivna fantasi det är fel på. Hmm. Försök ni också, vi måste få ett svar på detta!

Det är nämligen så att min mamma tror stenhårt på liv efter detta (och en himla massa mer som tillkommer med detta troende) och en dag, när jag fortfarande bodde hemma, kom mamma utspringades ur sovrummet och var helt till sej. Hon hade testat en grej från en bok hon läste då. Man ska sitta i ett nedsläckt rum, med enbart några levande ljus, och stirra in i spegeln. Då uppenbarar sej alla de skepnader man har haft i tidigare liv.
Mamma berättade med vilda gester om att hon hade varit man, kvinna, barn, romare, dräng... Jag skulle gå in och testa samma sak. Såg absolut ingenting. Inte ens en sketen liten kontur av en människa.

Ååh, idag är jag så sinnessjukt trött, ramlade in imorse kl 7 efter en efterfest. Jag har fått reda på vad hudterapeut heter på engelska nu, efter en massa famlande försök
Beautician. Fick även reda på att det är stor efterfrågan på hudterapeuter i Australien, så om arbetsmarknaden är hård här när vi går ut vet vi var vi ska styra kosan!

Jag hade gett min vänstra hand för att få ligga i sängen hela dagen och titta på Two and a half men, men jag har två grupper att skriva tills imorrn så ni vet var jag kommer att sitta hela kvällen. Framför datorn, yes! :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha ha ha, jag provade också kolla efter ansikten i klippet, såg inte heller något som skulle kunna vara ett ansikte!!



Skönt släkte ni är :-)!!



Kram

2009-10-25 @ 22:17:15
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.see
Postat av: Emmah

Okej, 1-0 till mej! ;)

2009-10-26 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0