Can i take you, take you higher?


Idag förlorar Sverige några sjuka hjältar... Bon voyage.

Vaknade upp förkyld och med en extrem huvudvärk idag, försvinn! Så jag missade min SPA-behandling som Olga skulle göra på mej idag, bummers! Jag körde N till min syster som tog med barnen på bio så jag kunde vila. De har inte hört av sej än, de har väl störtkul utan mej. :)

Och igår, på väg hem från träningen, höll jag på att DÖ. Jag kryddar inte nu, utan nu är det all natural... Det är mörkt när jag kör hem och när jag svänger runt en liten krök ser jag 4 strålkastare på väg mot mej. (Det här är en liten väg med bara en fil åt vardera håll) Det är alltså en idiot som kör om bilen i motsatta körriktningen - jag hinner tänka "fan, nu dör jag!", väjer lite åt sidan - men våra sidospeglar touchar varann..! "Den" måste ha kört i 80 på en 50-väg.
När min puls hade tagit sig ner till en normal, "dödlig" puls blev jag så förbannad på idioten! Sen blev jag förbannad på mej själv för att jag inte ringde nånstans och berättade om att den här blådåren befann sej på vägarna och ber till Gud att han inte mejade ned nån annan stackare. Men vem ringer man?? 112 vågar man ju inte ringa, det fick man ju fått inpräntat tidigt... :) Nån som vet?
Livet kan verkligen tas ifrån en på ett ögonblick...

FAMILJEN & VÄNNERNA; JAG ÄLSKAR ER!


Ååh ett sånt blödigt inlägg. Balla balla balla! :)
(Det handlar ju om balans i livet.)

X.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men herregud, det kunde ha slutat riktigt illa!! Man blir så jäkla förbannad på såna idioter, varför riskera sitt eget och andras liv för att komma fram 35 sekunder tidigare?? Råkade ut för något liknande när jag hade Alma i magen, grinade resten av vägen hem och kan knappt än idag åka på den vägen. Jävla idiotjävlar.



Skönt att det slutade väl. För dig åtminstone. Måste vaäl kunna vara 112 man ringer? Det var ju liksom lite akut om man skulle få tag i honom (utgår från att det inte var en "henne").



Tråkigt med inställd behandling, hoppas du piggnar till fort.



Love <3

2009-10-31 @ 13:26:13
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Frida.

F*n va läskigt. Vilken tur att det slutade bra för dig iaf :) Hoppas han sitter på kåken nu och svettas.

2009-10-31 @ 14:14:23
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Emmah

Men jisses, det är ju fan så mycket värre att ha bebis i magen då! Jag antar att jag hade det bra! :)



Jo, det är kanske 112. Det tar som sagt emot att ringa dit, man ska i princip redan ha kolat när det är dags.



Ja! Kåken för hela slanten för den mannen, för det var ju såklart en av manligt kön! :)

2009-11-01 @ 21:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0