You look awfully lovely today, dear.



Om jag fick bestämma skulle alla killar gå klädda såhär och ha långt hår och mustasch. Gosh!

Det är nog första gången EVER som jag känner att jag det är skönt att det är måndag imorgon och att det ska bli nice att kicka igång veckan! 
Den här helgen har inte varit annat än en börda, men jag måste säga att jag känner att jag har klättrat några pinnar på vuxenstegen för alla dessa uppoffringar jag har behövt göra. Jag har inte gett efter för några frestelser. Jag vet att jag kommer att kastas tillbaka lika fort nästa helg, men just just nu ska jag njuta av att sitta här uppe på min pinne.

night!



Kommentarer
Postat av: Anna W

Jag håller med, skön och avslappnad stil, we like!! Det här blir en bra vecka får man hoppas, just nu sitter jag och jobbar (lyssnar på Basshunter, haha) samtidigt som jag läser din blogg, varje morgon tittar jag in :)men du, du får inte skriva "dear" och "night", min mage vrider sig!!!

2009-10-20 @ 10:15:15
Postat av: Emmah

Braaa där, Basshunter däremot - wtf?! :) "Oj. night!" Tack för ikväll, supertrevligt!!

2009-10-20 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0