Life's about passion!



Igår åkte jag direkt till Tallis och mötte upp mamma, Sofie, Sonny och Erik* på Bella Vista för lite middag. Supermysigt! Jag älskar fredagar, brukar oftast äta ihop med mamma. Och dricka några glas vin. Vi förtjänar det, intalar vi oss själva.

En liten rolig anekdot; inne på Ica lite senare (märk att Erik är spiknykter) tittar Erik på mej och säger "Coola linser du har!" Va? tänker jag, för jag har ju inga linser och det får han ju reda på rätt fort. "Men det ser ut som insidan på en passionsfrukt! Gult, brunt, grönt, grått..."
Jaha. Insidan av en passionsfrukt.

Ikväll är det äntligen dags för lite drinkar på bästa A:s kontor. Vi smyger in där ibland, de har ett härligt alkoholförråd som "man får ta av"... Det finns Spotify på datorerna, en skön soffa att hänga i, en terrass (eller ja, det är ett tak faktiskt) som man kan ta luft på, det är CENTRALT... ;)
Jag vet inte hur legitimt det är, men jag vet ju inte bättre så det är lika bra att köra tills motsatsen bevisas. :)
Därifrån vet jag inte vad som händer, men jag har hört att det ska vara lilla Ios på stan ikväll!!

Ha en underbar helg allihopa!

X











* Erik är Sonnys pappa. Syrrans ex, alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0