Mad ångest.

Idag är det lördag och jag borde vara ute och svänga mina lurviga. Det är jag inte. Och det kommer jag inte att vara... tyvärr, darlings! Jag vet att några av er hoppas på att min karaktär ska svika, men icke ikväll! :)
Självklart är det en sån där kväll när alla ska ut. Alla som inte går ut annars.

Jag är dömd till att sitta hemma och läsa tills ögonen blöder, läsa om muskler och skelett och kontraktioner och mitokondrier och kollagen bindväv. Couldn't think of a better way of spending this lovely Saturday night.
Men jag har bara mej själv att skylla så det är bara att bita i det skitsura äpplet!
Däremot tänker jag snatta några av P:s lyxöl... det går säkert mycket lättare att studera med några öl innanför västen, eller vad tror ni? Och igår installerade jag vår nya digitalbox så det finns farligt många kanaler att fördriva tiden med. Ge mej styrka!

Nu ska jag koka lite makaroner (lördagslyx) och sätta mej framför tv:n, bara en liiten stund. Och alla ni som ska roa er ikväll; have a ball!! Förväntar mej massa härligt skvaller imorrn. :)

X.



Det här är underhållning när den är som bäst! Jag skrattar så jag gråter... Det skulle kunna vara filmat på färjan till Tallin i somras. En mycket fager kvinna gjorde en skön vurpa på dansgolvet som sent skall glömmas. Samma kvinna gjorde lite senare en vurpa på trappan ned till White room. Vi hoppas stenhårt på att detta bara var en svacka! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna W

HAHAHAHAHA, LOL (som Nathan skulle ha sagt) buhuhu! Men herregud så kul, det där hade jag helt glömt, emmah jag har kramp i magen av skratt, har tittat på klippet säkert 10 gånger nu, hahaha!! Som bambi på hal is... Pinsamt också att hon har stått och pratat sex innan och försöker bli tagen på allvar!

2009-10-18 @ 16:03:51
Postat av: Anna W

Plus, du missade inget speciellt igår! Var hemma strax innan 2, rätt skönt faktiskt, man mår ju så himla mycket bättre så här dagen efter när man inte kommer inramlandes 5 på morgonen efter en kebabtallrik :) Även fast den är sjukt god just vid det tillfället... :)

2009-10-18 @ 16:06:12
Postat av: Emmah

"LOL. Me Tarzan. Tarzan like woman." ;)

Jag vet, det är ju hur kul som helst! Det är som att hon blir straffad med en gång. Hahaha!



Skönt att höra darling! Ja, kebab är som bäst nångång vid 5-snåret... och hamburgare. Och korv. Och pizza. :)

2009-10-19 @ 06:51:56
Postat av: Frida.

Hahaha åhh jag älskar den där!!

2009-10-19 @ 16:31:03
URL: http://dolfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0