Massage.



Vi har haft modellpass på kroppsmassagen i skolan idag, vi masserade en kille och en tjej var.
Man märkte tydligt innan killarna kom att det inte är varje dag vi har herrbesök i vår korridor..! Det var fniss, magont och diverse nervösa utspelningar som ägde rum. :) 16 tjejer i en klass kan verkligen trigga igång varann, jisses...

Nu är lilla N här, hämtade henne på Bromma flygplats, som för övrigt verkligen behöver styra upp sin skyltning gällande besökandeparkering. När jag kom in på vad jag trodde var besöksparkeringen stod tjugo miljoner taxibilar uppraddade i nån slags kö, jag körde förbi, kom till en korsning med typ 4 olika valmöjligheter och skyltar jag aldrig någonsin skådat. Till min stora förvåning valde jag rätt väg och ser P och N stå och vänta utanför terminalen med all packning, men där kunde man självklart inte parkera utan jag var tvungen att köra en fuling och köra upp på vägkanten (vilket innebar att jag delvis stoppade upp trafiken lite för de som inte vågade smyga sej förbi) och slänga in mina passagerare med kabinväskorna i knäet och burna därifrån - för efter mej kom en skitarg "trafikpolis" i gul väst och skulle precis till att hötta med näven åt mej. När jag kommer runt kröken ser jag en stooor besökandeparkering.
Hur ska jag veta att den fanns där?! Ja, NU vet jag, men vafan hjälper det nu!? Och nej, det blir troligtvis aldrig nån nästa gång.

Gonatt små ögonstenar!
X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0