Skinny love.



Ville dela med mej av den här råmysiga höstlåten. Den kommer att gå varm hemma hos mej iaf!
Soffa, thé och lite Bon iver...

Jag har precis jobbat klart och ska gå och knyta mej, inte en sekund för tidigt. Imorgon bitti ska jag färga Sandras ögonfransar INNAN föreläsningen! Och efteråt ska jag ge henne en pedikyr. För lilla Sandro ska nämligen till Thailand på måndag och hon måste vara sitt bästa jag på stranden såklart.
Men hon har lovat att vi ska få komma hem till henne på julmys. Nu är det för sent att ta tillbaka det, för det är skrivet i sten här på min blogg. ;)

Gonatt!
X



Kommentarer
Postat av: Frida.

Jag älskar denna låt, den är underbar :)

2009-10-24 @ 13:51:23
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

Hej Gumman!Jättefin låt.Verkligen.Men bäst som jag satt där och lyssnade på låten och tittade på bilden,så ser jag plötsligt ett ansikte på höger sida på bilden.Det stirrade på mej...efter en stund ser jag faktiskt flera ansikten..??!Kolla själv.Lite coolt,eller hur?Puss så länge.Mams

2009-10-24 @ 16:19:41
Postat av: Emmah

Mamma du är så söt. ♥ Jag såg inga ansikten, men det är säkert fel på mina ögon! Du får visa mej nån dag.

2009-10-25 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0