Regression.



Jag har tamejfan klivit några steg bakåt i utvecklingen. Nu sitter jag här med mitt godisarmband, mina Mimmi Pigg-tofflor och en Hello Kitty-tatuering på bröstet. Jag skulle smälta in rätt bra med antingen dagisbarnen (de små givetvis, på storbarnsavdelningen har de ju bh och hela baletten) eller fjortistjejerna. Ni vet de som har rosa hår uppsatt i två spretiga tofsar, tyllkjol och tiara.

Det måste vara följden av en sjukt jobbig skolperiod. Helst av allt vill jag bara va liten igen och slippa allt ansvar och alla måsten. Jag vill vara ute och leka hela dagarna och bara komma in för att kasta i sej mat och snabbt sticka ut igen. Jag saknar att kunna hänga med vem jag vill när jag vill. ♥ 

Det här vill jag göra NU:

♪ SOVA, känns som prio nr 1 så att jag orkar göra allt jag vill!
♪ Krama om kompisarna, dricka vin!
♪ Träffa familjen!
♪ Träna mer!
♪ Dansa!
♪ Dricka kaffe!
♪ Göra musik!
♪ Sticka sockor!
♪ Pilla i naveln!

... okej, listan kan göras oändligt lång. Jag gör precis vad som helst hellre än att plugga ett enda ord till på den här tentan.

Om det här inte vänder snart tar jag mitt pick och pack och hoppar tillbaka in i livmodern igen! Jag menar det! Cross my heart and hope to die, stick a needle in your eye.

XO


Kommentarer
Postat av: olga constantopoulou

ja känner likadant...saknar mamma=(

2009-10-19 @ 19:33:04
Postat av: Sofia

Intressant resonemang du har där. Särkilt som du kände vuxenlivet inom dig i förra inlägget. Sånt som kallas balans i livet? Som när jag sätter i mig en viktväktarrätt och en Snickers = balanserad kost.



Fuckingjävlatentaifrånhelvetet. Var tvungen att säga det igen. Tourettes?

2009-10-19 @ 21:18:42
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Anna W

Idag ska du få en STOR kram babe :)

2009-10-20 @ 10:18:09
Postat av: Sofia

Det är ok om jag länkar till din blogg, va? Gör först, frågar sen...:-)



Ja, det gick ju bra det där med tentan! Ursäkta min plättlätt-kommentar efteråt, inte så snyggt om andra tyckte det var svårt. Kände mig bara så glad för att tentan passade mig!



Kram igen!!



2009-10-20 @ 17:44:30
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Hanna

Du är så sjukt jävla bra EMMAH!! I really like your BLOG! STOR KRAM

2009-10-20 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0