Svenny bananas.


Igår hade jag en rolig diskussion med en australiensare som bott i Stockholm i några månader. Han har brutit handen och fick den gipsad igår, och på väg hem från sjukhuset hade han stått på en fullsmockad t-bana och försökt äta en McFeast samtidigt som han höll i en large milkshake i samma hand. Han verkade lite stött över situationen.

- Ok, so how'd that go?
- It was okay, but the friggin' bananas were all staring at me.
- What bananas..?
- Svenny bananas on the sub.
- Haha, from where did you get that expression?
- I've listened to "svenny bananas" all summer on my ipod.

... så kan det gå! Grattis Promoe. Att just den låten skulle slå "internationellt", det trodde du aldrig va!? Inte jag heller.

Idag gjorde jag en ansiktsbehandling på en betalande kund. Det blir bara roligare och roligare, jag kanske gillar ansiktsbehandlingar after all! :) Jag lyckades faktiskt sälja i.d-smink för 980 kr till min kund efteråt, vilken kick! I.d-smink är väl det enda jag kan sälja in, det är ju nånting jag verkligen brinner för. Och Dermalogica.

Apropå Dermalogica, Fia sms:ade precis och berättade att de (ja, Skin Concept såklart) tar emot mej en vecka på praktiken - tjoho! :)

Om jag skulle ta tag i jobbet nu kanske... ja. Det är i grevens tid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0