The last bounce.

Åhjissesamalia - jag är lite bakis. Det här var ju inte på långa vägar meningen med gårdagen, suck!

När jag fyllde år fick jag biljetter till The Last Bounce av A i födelsedagspresent - vi har alltså väntat på detta i 2 långa månader (!) - och nu är dagen här!
Vi ska först äta middag ute, sedan beger vi oss till Globen för att beundra världens sjukaste dancemoves och sist men inte minst ska vi åka in till stan och möta upp vänner!
Det är vad jag kallar ett bra upplägg på menyn för kvällen.

Hur jag laddar inför kvällen? SÅ HÄR!






Kommentarer
Postat av: olga

hahhahah klockren!!!

2010-04-25 @ 12:21:24
Postat av: tessan

men åh äntligen fattar du va ja menar me strippan å alla.. hoppas du har sett de andra med haha förresten du e bäst på epi!!!!:D

2010-04-26 @ 19:48:45
Postat av: Emmah

Ja! Tack vare dej gick jag in och tittade på en massa klipp jag har missat! Vilken guldgruva! :D

2010-04-27 @ 06:56:08
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0