Hallelujah.


Kolla mina skitsnyggt lackade naglar, tack Louie! :)

På tunnelbanan imorse höll jag min lilla Voododocka stenhårt i ena handen och lovade både det ena och det andra om hon snälla ville hjälpa mej att greja tentan...

Tentan var chockerande lätt. Tack lilla voodoodocka, nice job! Jag är däremot kluven till vad jag, mitt i min panikångestattackbubbla, lovade i gengäld. Om jag inte uppfyller hennes krav kanske det här slutar som i en skräckfilm...
:s



Ikväll ska jag fira genom att inta ryggläge i soffan och titta på Tru Blood. Hela kvällen, hallelujah!



Kommentarer
Postat av: louie =)

måste faktiskt ge lite cred till mig själv och berömma lackningen, som faktiskt ser helt okej ut på ganska kort avstånd haha.



SKÖNT att veckan är över!!

2010-04-22 @ 21:30:42
Postat av: Frida.

Haha voodoo är så rätt metod Emmah ;)

2010-04-22 @ 22:50:21
URL: http://dolfens.blogg.se/
Postat av: Jesper

Varför har dockan ett "J" på bröstet...........?

2010-04-23 @ 14:43:20
Postat av: Emmah

Jag vet "Voodoo-Frida", du är en inspiration! ;)



Hahahahahahahaha. Jesper. Nu är du ALLDELES för paranoid!

2010-04-24 @ 10:26:20
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0