Vintern rasat ut bland våra fjällar ♪



Jag ligger hemma och väntar på P. I min tristess har jag lekt med webcammen och tagit egobilder som den ovanför. Det ser ut som att jag har munnen full av... banan, men jag tog den liggandes - så det är gravitationens verk. Really. Jag hoppas verkligen inte att kinden börjar sagga rätt ut, då är det dags att ringa akuten så att jag kan åka plingplongtaxi raka vägen till plastikkirurgen!

Vi ska gå emot alla normer med Valborg och dricka champagne och äta en massa gott småplock på en filt i vardagsrummet.
Ni som firar som "man ska" - ett hett tips; stå inte för nära brasan. Jag tänker alltid på min kära farfar i Valborgstider, för när han eldade på landet hade han alltid krulliga ögonbryn för att han stod för nära. Not hot, mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0