Wii love you.



Jag och lilla N har haft FF hemma. Vi åt micromat framför tv:n och sedan spelade vi Wii i minst 2,5 timme. Vilken förebild man är! Den moderna kvinnan?

Tidigare idag har jag haft min efterlängtade tid hos doktorn. Det var inte alls vad jag trodde att det skulle vara. Vi kan säga att det involverade rör och saker som verkligen inte ska vara i röret som kördes in i - röret. Det var fruktansvärt obehagligt och det kändes som att det var helt emot naturens lagar, men nu är det gjort och jag hoppas att det gjorde susen! Big time!




Eftersom att jag var en så himla duktig tjej hos doktorn var jag tvungen att ge mej själv en present. Ju.
Så jag styrde kosan mot American classic för att äntligen lägga vantarna på några av deras beroendeframkallande doftpåsar. Det var inte en dag för tidigt, må jag säga..!

Jag köpte tre olika påsar som jag har placerat i badrummet, i sov- och vardagsrummet och nu sitter jag här, som en annan Ferdinand, och bara sniffar. För det luktar himmelskt i mitt hem.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Med rätt spel kan man verkligen fastna!



Duktiga, duktiga du, hoppas dina problem löser sig nu!



Stor kram

2010-04-10 @ 07:58:32
URL: http://www.prinsesstrio.bloggsida.se
Postat av: Emmah

Din Micke kan ju skriva under på att Wii är beroendeframkallande! ;) Tur att jag inte syns från gatan iaf...



Kram vännen, imorrn ses vi äntligen!

2010-04-11 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0