Är Bruno en skurk eller hjälte?

Vi var på Stockholm Tens rugbyturnering + fest med temat Villains & Heroes i lördags. Jag har aldrig sett så många lättklädda (och nakna också för den delen) exhibitionistkillar på en och samma gång. Vissa kallade det Himlen.

Ni får avgöra själva. Den här bilden hittade jag precis på Facebook. Några av dem känner jag, nån inte. En sak som precis slog mej var att jag inte frågade vad "Bruno" hade med temat att göra?


Frågan överträffades tydligen av hudexponeringen. Gillart!

Den här bilden har gjort min dag, och jag skrattar psykhögt för mej själv varje gång jag tittar på den.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du ska ha kommentarer :-)



Verkar ju vara jättekul party! LIVING THE DREAM!! Woooooaaaahooooo! Var placerar man Bruno...beats me! Å andra sidan; är Hulken a good guy or a bad guy?? Väcker många viktiga frågor det där inlägget.



Själv kommer jag nog att ligga på blogg-latsidan ett par veckor till. Men sedan är du också välkommen med kommentarer.



Miss you! Kram Soffan

2010-08-06 @ 22:15:28
Postat av: Emmah

Sofiiia, min sockertopp! :D

Jag har inte ens sett Hulken, så jag hade inte en tanke. Utgick ifrån att han var en skurk. Fast han är väl säkert en skurk mot skurkar? Sådär som alla superhjältar fungerar.



Längtar tills din blogg kommer igång, men jag har lite läsning att ta igen så det kanske är lika bra! ;)



STORA KRAMAR!



2010-08-08 @ 10:03:14
URL: http://emmahifantasin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0