Snopet.

Jag hade ställt in mej på en sen kväll ikväll. Först skulle jag till Pontus by the Sea efter jobbet och möta upp mamma och några släktingar på ett glas vin och efter det skulle A stå med sina öppna armar och välkomna mej med ännu mer vin.

Det här var tydligen i min vildaste fantasi. A har, med sin hypermoderna mobil, världens sämsta mobilbatteri. Så efter Pontus försökte jag vinna tid med mitt sällskap genom att snacka om väder och vind och om ostron. (Ostron kan man prata mycket om, utan att någon egentligen har smakat. Värt att testa, eller hur!?) Men inget svar hos min buddy.

Så jag åkte hem. Väldigt motvilligt.


Kommentarer
Postat av: mamma Lena

Hmm...Jag tyckte nog att det var bra att inte Anna var tillgänglig,så att du fick vila istället....Typiskt mammor,eller?Puss.Mams

2010-08-11 @ 18:40:30
Postat av: Emmah

Definitivt typiskt mammor! Puss

2010-08-13 @ 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0